20 januari 2019

"ungefär 19"

Tiden flyger iväg. Sen jag skrev senast har jag hunnit skruva i
x-antal skruvar, hälsa på en kompis i Vasa, shoppat lite kläder,
fyllt 25, målat en tavla och vunnit en tävling. Och 100 saker till
förstås. Att fylla 25 var inte direkt roligaste ever, eftersom jag
fick lite av en ålderskris där med; jag har ju inte alls hunnit med
allt jag tänkt hinna med! Tack vare Jani blev dock själva födelsedagen
superbra, men god mat, bastu och fina presenter! :D Jag har också fått
några väldigt uppskattade presenter i efterhand ^^

Annars så tänker jag nu skriva det jag har funderat på flera månader
redan; den här bloggen håller ju på att tyna bort. Inte för att jag
någonsin har varit en frekvent uppdaterare, eller ens försökt vara det,
men det senaste året har det verkligen gått neråt. Och jag har känt att
jag borde uppdatera mer, borde posta mer bilder, borde hinna uppdatera
er om allt jag sytt och böcker jag köpt... Men nu slutar jag med det.
Dessutom har jag väl typ högst 3 läsare, så jag tror knappast världen
går under :P Jag kommer inte att sluta blogga helt eller ta bort bloggen,
men jag kommer inte längre tänka att jag borde uppdatera. Så ibland
kanske det inte kommer inlägg på en hel månad, och då är det så.
Jag skriver ju ändå mest för mig själv. Men om någon nu läser här
ännu, varsågod, annars kan jag ju själv se tillbaka här om 25 år och
minnas vad jag sysslade med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)