1 januari 2019

Bokstatistik 2018 del 3

Tyvärr kan jag för andra året i rad skriva en sämsta böckerna
jag läst i år-lista, d.v.s. böcker som jag har givit betyget 1 eller 2.
Tyvärr (eller kanske det är en bra sak) har jag förträngt ganska bra
varför jag ogillade de här böckerna så mycket. Jag försökte verkligen
skriva motiveringar till varje bok, men det känns så halvfärdigt när jag
vet att jag verkligen ogillade en bok, men inte kan förklara varför
på ett bra sätt. Så därför lägger jag bara in bilder, och så ska jag
försöka anteckna bättre i år varför jag gillar eller ogillar en bok.
Men å andra sidan ska jag ju försöka läsa bara bra böcker i år :P
Dessa böcker rekommenderar jag i alla fall inte. Men för all del, 
läs och förfäras, eller kanske hitta en ny favoritbok ^^



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)