19 september 2018

Förlovningskaffet

När jag och Jani hade förlovningskaffe bestämde vi oss för att ha
det i Maxmo, dels för att vår lägenhet kändes för liten, mörk och trång,
dels för att mina föräldrar föreslog det och gärna ville hjälpa till :)


Så på lördagsmorgonen stod jag och Jani och bakade smörgåstårtor
under mammas övervakande :P Här ovan ser ni Janis, och bilden
under är min ^^ (båda smakade jättegott!)



Vi fick många fina och uppskattade presenter, bl.a. denna blomma
som jag tyckte var riktigt häftig, men den var svår att få på bild :/


Så stort tack till alla som kom och uppvaktade oss! :D
Jag avslutar med denna något icke-passande bild:
"Några förälskelser slutar lyckligt, andra med äktenskap" :P
/boken Österbottniska seder och olater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)