28 augusti 2018

Bortglömt bokpaket


Jag insåg nyss att jag inte har visat upp mitt senaste bokpaket!
... som jag fick hem för över en månad sedan. 19 Juli för att vara exakt.
Men bättre sent än aldrig, eller?


 Naomi Noviks Spinning Silver har jag väntat ivrigt på ända sedan jag
fick veta att den skulle komma ut, och den var nästan lika bra som jag
hade förväntat mig ^^ Tårar i Havet har jag läst förut, och ville ha en
egen kopia av, eftersom det känns som att jag kommer att läsa om den
fler gånger.


The Bear and the Nightingale läste jag i våras (?) och tyckte var himla
bra, så den beställde jag för att läsa om så småningom, och uppföljaren
The Girl in the Tower läser jag just nu. Det går långsamt, men framåt :)

För tillfället går läsandet så trögt samtidigt som jag har så många
biblioteksböcker och omläsningsböcker att ta tag i att jag förmodligen inte
kommer att beställa några nya böcker förrän nästa år, men det är väl bara bra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)