21 maj 2018

Drinktygpåsen


Detta totalt underbara tyg liknar ju ett som jag köpte tidigare i år
och "förstörde" genom att sy ett kuddfodral av med en vit bit i mitten.
Med tanke på den besvikelsen hade jag redan när jag köpte detta
tyg påklart vad jag skulle göra av det: en tygväska, där man kan
uppskatta tyget ordentligt!


Och såhär ser den ut. I love it.
Den är så somrig och fin ^^



Jag har sytt den såsom jag alltid syr tygväskor; lite extra sömmar
för hållbarhet, snyggt och prydligt, och utan foder :)


Remmarna blev lite väl smala och jag kunde ha använt limtyg
i dem för extra stabilitet, men det håxade jag lite sent, såå.. :)


Det passar extra bra eftersom jag och Jani har fyra sådana här
glasburkar, och de är i konstant användning ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)