16 maj 2018

Njuter av livet

Den senaste veckan har jag verkligen njutit av livet som
nyförlovad och av det vackra vädret. Tyvärr har ju då
andra saker, t.ex. skolarbete och städning, fått lämna liiite åt
sidan, men men ^^ Idag hade jag anatomiförhör, vilket jag nu
åtminstone helt säkert är godkänd i, och på fredag har jag
läkemedelstent och casedag. Emellan livsnjutandet har jag nog
ändå hunnit läsa på en hel del, så va sko int nu he gaa.
Jag har också övat på att mäta blodsocker och injicera
subcutant på mig själv (under lärarövervakning :P).
Nedan kan ni se min fina bild där jag illustrerat hur blodomloppet
fungerar ^^



 Och så en bild på min fina ring (före jag lämnade in den)
och min förlovningsblomma som jag också fick ^^


I min mobil kan man också hitta ganska många sånahär
bilder, som väl illustrerar ganska bra hur jag känner ^^


...och här spenderade jag en hel del tid i måndags och idag :D
Solande och frisbeekastande vid Fäboda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)