4 februari 2018

Livet just nu

Hehe, någon som har glömt att blogga nu igen? *skäms*
Jaja, jag har i alla fall jobbat, samt hunnit ha besök av både
flera olika kompisar och mina föräldrar den senaste tiden.
Jag har dessutom maraton tittat en riktigt bra serie
(Atypical - finns på netflix), läst en riktigt bra bok (Six of Crows
av Leigh Bardugo - finns på biblioteket), och tittat på
Maze Runner - The Death Cure på bio 2 gånger. Första gången
vi var och tittade gick nämligen filmen sönder när det bara
var en halvtimme kvar :( Men det var nog en så pass bra film
att jag kunde se den en gång till, och dessutom fick vi gratisbiljett.

Så, jobbet flyter på, läsandet flyter på, sömnaden går lite framåt
(jag tragglar på med mina hexagoner), ja livet mårar åpå helt enkelt ^^


Denna fina växt som tydligen kan spå vädret fick jag av 
mina kompisar som kombinerad examen/födelsedagspresent :)


Trots att mina föräldrar har hälsat på flera gånger tidigare
fick vi en inflyttningspresent förra helgen ^^
Den innehöll bl.a. handhanddukar, tvål, ljus, choklad,
nötter och servetter!


Jag ääälskar servettmönstret!


En ofärdig hexagon.


Jag har varit överdrivet klumpig på sista tiden. Jag tappade bl.a. den här
i golvet så den sprack, och dagen före hällde jag ut okokt ris i halva
köket :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)