6 februari 2018

Glad

Idag är jag på ett väldigt bra humör. Orsak? Inget specifikt
egentligen, annat än en massa små positiva händelser/känslor/
saker osv. Jag känner mig lite hög på livet kan man säga, eller så
är det för att jag har en ganska ordentlig book-hangover.
För några dagar sedan läste jag ju boken Högt Spel, och idag läste
jag ut uppföljaren Crooked Kingdom. Och nu är jag förälskad i den
världen också, speciellt Fjerda <3 ^^ Jag hade lite saker jag hade tänkt 
göra idag, men som så många gånger förr fastnade jag i en bok och bara måste
läsa klart den! Dessutom har jag läst så många böcker som jag har blivit
besviken på på senaste tiden, så det var härligt att läsa två riktigt
fantastiskt bra böcker! Fun fact: om jag tittar i min pinterest mapp
"Books" kan jag följa ganska bra när jag har läst en bra bok, eftersom
flödet då tillfälligt består av quotes, fanart osv. bara från den boken ^^

Annat som gör mig lite extra lycklig idag: Nostalgisk musik, att vi ska
handla mat idag, att mina vackra tulpaner som jag fick av Jani förra
veckan fortfarande lever, att det snöar, att jag har typ 10 böcker att välja
vad jag ska läsa till näst ifrån :) Hoppas ni också har en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)