9 januari 2018

Julmaten 2017

Okej, jag tycker själv att sådana här inlägg med "jul-grejjer" är
jätteirriterande att läsa långt in på nästa år, men eftersom jag är
så långsam med att flytta över bilder till datorn har jag inte hunnit
skriva det före nu ^^ Jag lovar att jag inte ska posta något mer om
julen 2017 efter det här i alla fall :P


Jag och Jani hade matchat så fint med både färger och jultema :D
Jag hade min egensydda snögubbetröja med (fejk)pälskrage, och han
hade sin kalkonstrumpor som han fick i present av mig x)



Måånga paket under granen, men så var vi också ovanligt
många personer med hos mina föräldrar i år, roligt!


Findukat julbord ^^


Den "kalla" delen av julbordet, ungefär samma saker som vi har
varje år, men varför ändra på ett vinnande koncept?
Jag tog ingen bild av den varma delen, men där fanns bl.a. skinka,
köttbullar, knackkorv, potatis, sås, 2 olika lådor osv.





På kvällen for vi ju då till Janis föräldrar , och där serverades bl.a. 
det här. En ny favorit för mig är definitivt fiskrom! Såå gott!

Sen dagen efter jul var vi ju till Janis föräldrar igen, och fick äta
supergott julbord där också. Jag blir helt snål på julmat igen nu
när jag ser alla bilder ^^

Ps: Idag har jag tagit tag i mitt nyårslöfte och ringt och bokat
tid till tandläkaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)