15 januari 2018

Födelsedagsinlägget

Hejsan hejsan!
För den som missat det fyllde jag år igår! :D Usch... jag börjar nog
ha ålderskris redan, tycker inte alls att jag har hunnit med så mycket
som jag hade velat i den här åldern :/ I alla fall, mitt firande började
med jobb, och när jag kom hem höll Jani på att laga god mat åt mig ^^
Fina presenter har jag fått också, av Jani, familjen och svärfamiljen :D
På kvällen bjöd mina föräldrar oss på Kokkolarevyn Åppkåppla.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men den var ju
sjukt roligt XD I andra akten blev det riktigt fart på, och man kan
ju säga att jag har fått nya idéer, både om en hobby åt Jani och om
vårt framtida bröllop XD Nånej, men jo Kokkolarevyn rekommenderas
helt klart ^^ Nåja nu ska jag återgå till att njuta av min enda lediga dag
bland åtta jobbdagar, och försöka att inte låta det här jäkla borrandet
som en dränering tydligen innebär förstöra min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)