20 januari 2018

Ledigt

Hej!
De kommande fem dagarna har jag endast 4 timmars arbete,
och jag får väl erkänna att det känns ganska nice ^^ Efter att
ha praktiserat, studerat och jobbat för fullt hela hösten och
julen är det nu jag har mitt "jullov". Vad jag ska göra på mina
lediga dagar är: sova, lata mig, läsa, träffa kompisar, och försöka
sy något. Jag skriver försöka, för sylusten har verkligen gömt sig
bra de senaste månaderna. Men det är okej, den kommer nog tillbaka
förr eller senare :) Jag tänkte börja med något litet projekt, så får
vi se vad som händer ^^ 


Den här fina hyacinten fick jag i julklapp av Jani, och precis
som en av våra tidigare växer en rakt åt sidan?? Varför gör den så??


Dessa fina tulpaner fick jag av svärmor till födelsedagspresent ^^
De liksom sträckte ut sig som tentakler och tog över halva köksbordet x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)