12 november 2017

Vecka 45

Åh, vad skönt med söndag!
Jag har haft en väldigt intensiv men samtidigt rolig vecka :)
En sexdagarsvecka, varav två av dagarna var tio timmars "arbetsdag".
Jag har alltså haft min sista praktikvecka, samtidigt som jag har börjat
arbeta (som inhoppare) på ett nytt ställe inom äldrevården.
Jag har ju trivts jättebra som sommarvikarie inom äldrevården
de senaste tre åren, så jag hoppas jag trivs lika bra på det här nya
stället :) Nu ska det dock bli skönt med två lediga dagar emellan ^^
Under denna vecka har jag dessutom inte läst ett enda ord (utom
när jag högläste en barnbok) eller sytt ett enda stygn, så det hoppas
jag också komma igång med under kommande vecka. Sen ska
praktikrapporten skrivas, och min sista skoldag ever! (för denna gång)
ska avverkas. Men först, Dr. Phil och bloons TD5. Jag och Jani slapp
förresten äntligen till Vietnam buffe´n igår ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)