26 november 2017

Nästan klar

Ojdå, det känns som att det har hänt mycket sedan jag
bloggade senast! Jag har bland annat gjort färdigt allt
gällande skolan, alla studiepoäng är inne, och ansökan om
examensbetyg är inlämnad, så nu är det bara att vänta på
dimissionen ^^ Denna vecka har jag jobbat en hel del, på tre
olika ställen :) Jag måste säga att det är nog så himla skönt
att slippa den här skolstressen som har följt mig under 3 ½
år nu, nu behöver jag bara fara till arbetet, arbeta, och sen är
jag ledig! Jag njuter för fullt. Dessutom skönt att inte behöva
klara sig på studiestöd och lite inhopp bara, utan faktiskt tjäna
lite money! Så på dessa fronter är jag väldigt nöjd med livet
just nu, vilket förstås påverkar att jag blir gladare som person
också :) Sedan är livet sällan 100 % perfekt, och det finns saker
som känns tunga och jobbiga för mig som jag känner är för
privata för att skriva om här. Men just nu försöker jag leva i nuet,
uppskatta det jag har, vara glad över vad jag har uppnått, och njuta
av julfeelisen som börjar krypa sig på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)