22 oktober 2017

Kompensationshelgen

Hej hej!
Förra helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, så därför
har jag denna helg kompenserat riktigt ordentligt med att göra
alla saker som behöver göras varvat med roliga saker :) Jag har
bland annat varit till biblioteket, hälsat på en kompis, tvättat
kläder, ätit god mat o.s.v. Och så har jag läst en hel massa!
De senaste månaderna har jag läst 9-10 böcker i månaden,
och flera av dem har varit riktigt bra också ^^ Många fyror,
men till min förvåning har bara 3 böcker lyckats få en femma
hittills i år! O.o Jaja, jag får väl fortsätta läsa och hoppas på att
det dyker upp något riktigt bra :) Nu ska jag ta itu med lite
tråkigheter igen (bädda nya lakan i sängen - finns det något
tråkigare?) och sedan hitta på något kul ^^

Här får ni förresten två bilder av mig från denna månad.
Jag lägger ju i princip aldrig upp bilder på mig själv längre,
av den enkla anledningen att jag himla sällan ens tar selfies nå mer.
Men såhär ser jag ut i alla fall, om nu någon har råkat glömma ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)