16 oktober 2017

Julklappar, höstmys, grått och mathandling

Tjena tjena. Ibland när det har gått länge sen jag skrev ett
vardagsinlägg måste jag gå tillbaka i min blogg och se vad jag
riktigt har skrivit senast, så att jag inte börjar upprepa mig ^^
I alla fall; jag har just beställt årets första julklapp! Vad det är
kan jag ju inte berätta, men jag kan ju tipsa om att min favorit
nätbokhandel har -10% idag :P Sådär annars hade jag tänkt muntra
upp mig denna tråkiga måndag med att åka och handla, tills jag fick
veta att jag inte har tillgång till bil förrän sent ikväll, så det blev ju lite
knepigt :/ Kanske jag kan gå ut på promenad istället :)

Jag njuter för fullt av hösten just nu, minns inte att jag brukade
tycka om hösten såhär mycket, men i år har jag ställt in mig på något
sorts cozy-mode, och tycker bara att allt är så himla mysigt hela tiden.
Det är ganska nice faktiskt, för det påverkar ju humöret ganska mycket :)
En annan sak som hör till hösten (eller hela mitt liv egentligen) är grått.
Jag älskar grått, men jag har sett en alarmerande trend att allt (tyg och
kläder) jag köper är grått. Nedan ser ni tex. vad jag hade på mig förra
veckan medan jag sydde en (gissa vilken färgs) tröja.


Jaja, nu ska jag fortsätta skriva inköpslistan, och fantisera om all
god mat jag ska laga denna vecka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)