18 september 2017

Jag är hungrig

Jaha, jag verkar ha gjort det till en tradition att bara blogga 
efter helgen? Det är inte på flit, det bara blev så ^^ 
Denna helg var också riktigt bra, men å andra sidan, 
när är helg någonsin något dåligt? Om man jobbar hela kanske. 
Hur som helst, eftersom jag inte ens minns när jag var ut och 
dansade senast (kanske i mars/april?) tyckte Jani att vi skulle 
ha fest och sen fara till Melody, så det gjorde vi :) 
Vår fest bestod av 4 personer, spelkort och 4 år gammal 
champagne :P Men roligt var det, och roligt att dansa också ^^ 
På söndagen fick det bli hämtmat ifrån Mango House, 
och det var ungefär det man orkade med den dagen :P 
Idag har vi varit och handlat mat, och jag har sååå 
mycket gott inplanerat den kommande veckan! 
Egengjord sushi, pizza, halloumiost, tonfiskrullar osv. ^^ 
Jag älskar när kylskåpet och frysen är full med mat och 
det finns mycket att välja mellan :D Jag är för tillfället inne
i en period när jag är hungrig (och snål) hela tiden, och bara
 tänker på mat typ. Så nu ska jag laga något gott att äta ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)