11 september 2017

En till helg förbi

Jaha, så har vi en ny vecka då! Jag har haft en riktigt bra helg där
jag har hunnit med en hel del :) På torsdagen for jag på Vietnamdäjt
med Viola, och på fredagen for jag och Jani till Maxmo för att träffa
en ny familjemedlem; hundvalpen Sky! Sååå söt, men sååå skällig och
med vassa tänder ^^ När vi kom tillbaka till Jeppis på lördagen
började jag städa. Jag hade med mig en del saker hemifrån som behövde
plats, jag städade i skrubben, jag bytte ut shorts och kjolar mot stickatröjor
i garderoben och så vidare. Jag har också redan nu, över 2 månader i
förväg, börjat planera min bokbeställning till black friday, jag har nog lite
"bokbeställarabstinens" :P Och så har jag förstås hunnit sy en del också :)
Idag var jag in till stan för att hitta huvfoder till en huppari jag syr, men tyvärr
hittade jag inget som passade, så får se hur jag löser det sen :/
Hoppas ni har haft en bra måndag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)