6 augusti 2017

Ny bokhylla

Vad är det jag har velat köpa i över 2 år?
Vad är det jag behöver en ny av eftersom min gamla är både
för liten och för skranglig? Jo en bokhylla såklart! :D
Och nu är den häär! :D


Titta vad fiiiin! <3 Den är från Ikea, den var rolig att skruva ihop,
den är i färgen ek, och eftersom jag vet att jag har ganska
många böcker valde jag att köpa en extra del till så att allt
säkert skulle få plats (hyllan högst upp)!

Så ja, som ni ser är den ganska hög, några centimeter från taket
bara, och eh ja, som ni ser är den redan ganska full ^^
Jag har ju dock minskat på mitt bokköpande ganska rejält
(har köpt 4 böcker hittills i år), och det ryms ju nog mer, så jag
ska väl nog klara mig :)


Jag är hur som helst väldigt nöjd, denna är både bredare, högre,
djupare och stabilare än min gamla, och för att räckas ända
upp måste jag stå på en pall ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)