3 juli 2017

Sambo

Jaha, här har det varit tyst! Jag skriver tusen inlägg och
sen slutar jag, eller va? Neej då, jag har bara varit ganska
så upptagen på senaste tiden, för jag har nämligen flyttat!
Japp, nu är jag då återigen Jeppis-bo, och det viktigaste
av allt; sambo! Så de senaste dagarna har (nästan) alla
mina möbler och saker åkt till jeppis, Janis möbler och
saker har bytt lägenhet, och vi har städat ur hans gamla
lägenhet. Och nu bor vi då alltså äntligen tillsammans! :D
Sovrummet och köket är ganska funktionerande för tillfället,
men vardagsrummet är ett bombnedslag fullproppat med
i princip allt vi äger och jag blir trött bara av att se på det -.-

Men bara vi nu får rett upp allt och skruvat ihop alla möbler
blir det nog jättebra ^^ Vi bor i en 2:a i passlig storlek
(ett stort vardagsrum var ett måste eftersom både Janis
skrivbord, mitt skrivbord, soffa och tv ska rymmas), med
eget kök (inte kokvrå), nyrenoverat badrum och en skrubb
(svinbra att ha). Det sämsta med lägenheten var de gamla
gråbeige klädskåpen, men efter att vi målade dem vita blev
de också riktigt bra :) Som sagt, mycket att ställa i ordning
ännu, men sen ska ni väl nog få se lite bilder också :)
Vi har också hunnit vara till Sunds där vi gick lite crazy
och köpte en hel del gröna växter ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)