13 juni 2017

Update 994

Åhå, inte trodde jag att det var såhär länge sen jag bloggade! :O
Jaha,vad har jag sysslat med sedan jag skrev senast då?
Jag har: Gått igenom allt jag äger, läst flera böcker, sytt en del,
jobbat en hel del, varit till Jeppis x-antal varv, umgåtts med Jani,
samt planerat framtiden. Med mitt beteende på en fest förrförra
helgen (drack ingen alkohol alls, men var konstant hungrig)
har jag möjligtvis också gett intryck av att vara gravid, vilket jag
alltså inte är ^^ Hur som helst, denna vecka har jag lite mindre jobb,
så jag ska försöka läsa en del, sy en del, städa lite mer, samt skriva
det sista på det sista skolarbetet som ännu hänger kvar -.-
Och så blir det väl så småningom till att börja förbereda för nästa
flytt då ^^ Snart skriver jag mitt tusende inlägg också 0.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)