14 juni 2017

In the zone

Denna vecka har jag bara 3 jobbdagar, vilket känns jättekonstigt,
som om jag har glömt en jobbdag eller något, men självklart också
väldigt nice ^^ Igår och idag har jag sytt en heeel del, mest slutförande
av pågående projekt som har varit på gång länge, men också en
huppari som jag köpte tyg till förra helgen. Så, så småningom börjar
det väl äntligen dyka upp några färdigsytt-inlägg här igen ^^
Imorgon ska jag kanske till stan med mamma och syster, och då blir
det lite mer tygshopping :D Idag har då huvudprojektet varit en
huppari, som är klar förutom att den saknar ett band som ska köpas.
Men det var så härligt att bara sy i flera timmar utan att stressa över
andra saker, att improvisera lite och göra plagget ännu bättre än
planerat! ^^  Får se om jag hinner slutföra ännu en klänning ikväll :P
(min hexagon-quilt växer också hela tiden)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)