30 maj 2017

Rensning

Jaha, så var man Maxmo-bo igen då, värre kunde det
ju vara liksom. Om en månad blir jag förhoppningsvis Jeppis-bo O.o
Det har ju blivit ett antal mellanlandningar här i Maxmo genom
åren, men det här är väl förhoppningsvis sista gången :)
(det sa jag förra gången också). Hur som helst, igår och idag
och säkert imorgon och dagen efter också håller jag på att
gå igenom allt jag äger. Vad som ska slängas, vad som ska
till jeppis, vad som ska upp på vinden, vad jag vill ha nu...
Man har samlat på sig en del på 23 år. När jag har skrivit
detta inlägg ska jag ta itu med den största delen, nämligen
gå igenom alla mina kläder! Och där gäller det att vara hård,
bara spara det jag faktiskt använder!! Annars så hittade jag
också mina gamla dagböcker från ca. 2004-2010. Jag har
aldrig lyckats skriva dagbok regelbundet, men nu som då
har jag skrivit, och det är ju så man vill skratta ihjäl sig,
alternativ skämmas ihjäl ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)