25 maj 2017

Reading

Gomårrån gomårrån.
För den som har missat det är jag mitt inne i ett flyttkaos,
och på lördag far flyttlasset mot Maxmo. Lite svårt är det dock,
jag har nämligen äntligen börjat läsa Empire of Storms, och den
är ju inte lite spännande och beroendeframkallande! Ibland lyckas
jag slita mig för att fylla på tvättmaskinen, packa en flyttlåda,
eller bara fangirla lite på pinterest :P #booknerd

Edit: Jag hade ju ett citat jag skulle lägga med hit också.
Jag minns inte var jag hittade det, men jag har det sparat i mitt
"allt-möjligt-dokument" i alla fall;

”I sagans skog där snurrar sagans slända och spinner tråd som 
blank som solen är, i sagans skog kan nästan allting hända, 
och nästan allting händer också där.”
Lennart Hellsing, 1945



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)