5 december 2016

Nu gäller det

Nåmen gomårån.
Vet ni vad det är för dag idag? Det är finskatentsdag!
Oj vad jag har längtat till/fasat för/sett fram emot/varit
nervös för denna dag nu i flera veckor. Ibland känner jag
"joo, klart jag klarar det här!", ibland "hur i he*v*te skulle
det här gå!?". Att jag har varit liiiite stressad och uppåner senaste
tiden har väl ingen missat, allra minst Jani. Så tack för stödet
och förlåt för allt :P Bara jag nu klarar det här så kanske jag
faktiskt klarar den muntliga tenten nästa vecka också, och sen
är det över!! Jag vet faktiskt inte vad jag gör om jag blir underkänd.
Inte om jag faktiskt blir godkänd heller för den delen. Så nu håller
vi tummarna allihop okej, att jag kommer ihåg alla ord och lyckas
formulera några smarta meningar på det helt klart svåraste språket
i världen att lära sig. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)