26 november 2016

Trött i huvudet

Jaha, denna vecka kan väl sammanfattas såhär; måndagen
minns jag inte, på tisdagen pysslade jag på finska, onsdagen
var skit, torsdagen var bra, och fredagen var också ganska skit.
Skiten beror mest på stressighet över skolarbeten... Igår kom dagen
jag har väntat på länge; black friday. För att muntra upp mej
beställde jag böcker från adlibris och sparade hela 10 euro, haha x)

I alla fall, idag är en bättre dag; det snöar (fast det ser lite väl
blött ut), jag har gjort en hel del läxor, jag fick 5/5 (!!!!!!!) i mitt
finskaordförhör, och ikväll ska jag och Jani på bio.

För tillfället hinner jag knappt med sömnad eller läsning, utan fokuserar
på att någorlunda hinna med i skolarbetet. Min sista skoldag är 14.12,
och efter det ska jag glömma allt som heter skola totalt i en och en halv
vecka och bara arbeta. Sen ska jag försöka hinna ha lite ledigt också,
och läsa alla mina nya böcker och sy. Tills det kan ni dock kanske inte
förvänta er så stor aktivitet här :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)