11 december 2016

I survived

Wupps hehe, jag överlevde nog finskatenten också ^^
Jag tror faktiskt att jag blir godkänd! (peppar peppar)
Och alltså, känslan efteråt... så jäkla skönt!! All stress
de senaste veckorna bara släppte! Så nu efteråt har jag
mest bara njutit. Läst böcker och sytt lite. Och så läst
på nästa tent såklart, men den känner jag ingen stress över
(socialpedagogik). Inte inför den muntliga finskatenten
heller, konstigt nog, och då var det ju ändå den jag var
nervösast över i början? Hur som helst, jag mår så himla
bra nu när jag inte stressar så mycket, och denna helg har
varit så mysig och bra trots att Jani är sjuk ^^ Igår fyllde
Jani 23, och han tyckte om sina presenter (en mysig filt med
älgar istället för ugglor, godis, och en hemsydd huppari).
Bara fyra dagar till så är det jullov! :D Och det känns som att
jag har så mycket att blogga om; bokleverans, färdigsytt osv :)
För några helger sen bakade jag, mamma och Jani pepparkakor,
och jag tänkte sedan dekorera några lite, Några blev sist och slutligen
ett ganska stort antal, och 7 olika färgkombinationer ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)