11 december 2016

Bokpaket


Här ser ni vad jag shoppade på black friday, en del av dessa har
jag väntat på i över ett år ^^ Alla är fantasy, och alla är mer eller
mindre fairytale-retellings O.o


Crimson Bound har jag velat läsa ett tag, och när jag nu ändå höll
på tog jag Cruel Beauty också. Cruel Beauty läste jag ut igår,
och den fick 3/5 :/ Hoppas Crimson Bound är bättre :)


Untamed (som definitivt är med och tävlar om finaste omslag
om jag hinner läsa ut den i år) är en extrabok till Splintered-
serien, och Heartless håller jag på och läser just nu.
Heartless är Wonderland<3 skrivet av Marissa Meyer, och fastän
jag bara har läst en liten del av boken kan jag redan nu säga
att det är en helt fantastisk kombination!


A court of mist and fury är andra delen i en serie,
första delen var jag inte heeelt såld på, men med tanke
på hur länge det tog (3 böcker) innan jag fastnade för
Throne of glass-serien kommer jag definitivt att ge också
denna en chans ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)