30 december 2016

Bookhangover again

Jaha, det är tydligen fredag idag? Det hade jag helt
missat fram till för en minut sedan. Jullov med jobb
gör en verkligen helt borta angående vilken veckodag det är.
Jag råkar i alla fall veta att det är nyår imorgon ^^

En annan orsak till min dåliga närvaro; boken jag just
läste ut. Oj oj oj. Och så påmindes jag ännu en gång om
varför jag älskar att läsa. Det är helt otroligt hur bra böcker
kan vara, och hur man kan tolka dem enligt sina egna
erfarenheter och upplevelser och komma fram till helt
fantastiska världar. Boken var förresten A Court of Mist and Fury,
den andra boken i Sarah J Maas nya serie. Jag gillade inte
riktigt ettan, men tvåan, oh my god. Jag älskar den. Vill ha
nästa nu. Den var exakt en sådan typ av bok som jag är så
insnöad på för tillfället (lite lik Cruel and Beautiful World som
jag just läste om). Ja,vad ska man säga. Sista boken för i år,
och bokåret avslutades med "a bang". Nu ska jag försöka
göra lite bokstatistik och en bilcd^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)