26 december 2016

God Jul!

Jaha, så var så julen över för i år då :) Jag jobbade på
julaftonsmorgon, vilket var stressigt men också ganska
mysigt :) Sedan på kvällen blev det förstås julklappsöppning,
och jag fick allt jag önskade mig (3 saker) plus en hel del
annat :D Igår gick jag ut och gå med Bella, och sedan kom
Jani till maxmo och vi bytte julklappar ^^ Under helgen har
vi också hunnit se en hel del videos från när vi var små,
och ja huhhu xD Resten av mitt jullov (som slutar först 16
januari!) ska jag jobba, umgås med Jani, läsa, antagligen sy
en del, och möjligtvis försöka skriva lite hemtent och lärdomsprov.
Jag har förresten sett vårens schema, och det ser himla bra ut,
massor med lediga dagar ^^ (som förstås ska användas till
lärdomsprovsskrivning, men endå!) Idag blir det dock bara
att ta det lugnt och njuta av ledighet :) God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)