2 november 2016

Hej hej

Hej hej, efter det senaste inlägget har jag inte dött av stress,
men jag har pluggat mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv,
och så har jag beslutat att ta bort en av extrakurserna. Så nu
kan jag koncentrera mej mest på finska, vilket jag gör varenda
jäkla dag, wihuu. Halloween har jag inte heller tid eller ork att
fira i år :/ Några goda nyheter då, hmm... jag har köpt ett
jättefint tyg som ska bli en jättefin huppari på jullovet :)
Igår var jag i arbetet, och det var riktigt skönt för jag slapp
tänka på läxor. När jag är hemma är det liksom så att vad jag
än gör så tänker jag att jag borde göra läxor istället, men när
jag är på arbetet måste jag ju koncentrera mig på det och det
är skönt för mitt stackars övertänkande huvud :P Jaja, nu ska jag
snart släpa mig till skolan för didaktik och yrkesetik...


Mitt face när jag tänker på hur mycket skolarbete jag har...


Men tiiiitta vilket gulligt tyg jag hittade! (köpte inte) *hjärtögonsmile*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)