3 november 2016

16 år

Jag är inne i en jag-har-fult-hår-period, och jag tänkte
att om jag kikade på lite gamla foton av mig själv kanske
jag skulle bli gladare (och inse att mitt hår var tusen gånger
fulare förr). Det blev jag, för herregud vilka minnen man hittar,
men samtidigt blev jag lite sorgsen, för herregud vad jag saknar
Optima-tiden. Jag umgicks med Viola och andra kompisar
varenda dag, jag fick sy varenda dag, och sy i skolan dessutom, 
och skolarbetet var enkelt. Det var tider det... 
Här kommer lite random bilder som 
jag tyckte internet skulle få se ^^


Den här bilder är bara 3 år gammal, men jag tycker att jag
ser så himla snäll ut här!


Uuuh those nails, och vad konstnärlig jag var med löven också :P


Här hade jag och två klasskompisar gjort ett plagg av löv,
och jag har typ 40+ bilder av själva processen.


Hur jag kunde klä mig på den tiden... XD
Är väl inget fel på något av plaggen egentligen,
men kombinationen...


Mitt hår för nästan exakt 6 år sen. Jaa hörni...


Och så en kudde jag sydde till något öppet hus antar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)