6 november 2016

Äntligen

Alltså, de senaste dagarna har jag mått så bra, peppar peppar.
Jag hoppade av en av extrakurserna, och det känns som att
en stor tyngd har lyfts av mig. Torsdagen och fredagen (som
skulle ha inneburit skola 9-16 för den kursen) använde jag
till att laga en jäkla massa läxor, och nu känns det äntligen
som att jag är "ikapp" med allt som ska göras :)
Sen har det också hänt en massa bra "småsaker" som har fått
mig på gott humör, t.ex. att min bil har börjat fungera riktigt
bra efter att pappa bytte en liten pyttedel :D

Igår drack jag förresten alkohol för första gången på 6 veckor.
Det är inget som jag har "försökt" göra, utan det har nu helt
enkelt blivit så pga. snålhet, ingen partyfeelis och så mycket
annat att göra :) Jag och Jani var i alla fall till en bar här i Vasa
ca. 30 meter från min dörr, där jag totalt utklassade honom
i schack :P Hem kom vi väl typ kl 23 x)
Idag vaknade jag en halv 10-tiden, och har sedan dess läst på
tent fram tills nu (blandat med lite bloggläsningspauser ofc).
Märks det månne på mitt inlägg hur mycket bättre jag mår nu
än för en vecka sen? Jani tyckte han märkte direkt vi träffades
igår i alla fall, säkert skönt för honom att slippa umgås med
min bitchiga sida mer, haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)