11 september 2016

Ibland

I torsdags hade jag en riktig skitdag. Tror det har byggts upp
lite en längre tid, och så åkte Jani hem på torsdagen plus att
några mindre småsaker hände, och då släppte allt. Jag är en
sån person som behöver gråta lite nu som då för att må bra.
Om jag då inte har någon anledning att gråta så gör jag ju inte
det, och om det då går för länge imellan blir det sådär :/
Nåja, efter en helg i Maxmo med jobb och halva familjen
mår jag nog bättre nu :)

Jag har riktigt påriktigt börjat inse att det är höst nu. Härligt!
Mindre än fyra månader till jul ^^ Vad jag gör för att få maximal
myskänsla ikväll; lyssnar på ny bra musik blandat med regn,
bärsmoothie, mysiga filtar, planerar syprojekt, testar höstoutfits,
äter hemlagade äppelchips osv. Med mig från Maxmo tog jag också
vantar, halsdukar och stickatröjor. Och ikväll ska sommarkläderna
packas bort ^^ Jag är som sagt definitivt redo för hösten nu, skönt 
med årstidsbyte :) Jag fick dessutom en himla bra sy-ide´ idag,
ni lär ju se om det händer ^^

Hmm, får se om jag får utökat ugglefiltsamlingen snart igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)