9 september 2016

Höstlista

Jag har sett denhär listan lite överallt den senaste veckan,
och bestämde mig till sist för att fylla i den själv också.
Sen är det ju sååå länge sen jag har postat några justgirlythings...

Beskriv din höst med tre ord?
Skolarbete, mysighet och Jani


Vad är det bästa med hösten? 
Att det är så jäkla myyyysigt alltihop <3


Vad är det sämsta med hösten? 
Att frysa



Hur ser din höstoutfit ut? 
Egensydda hupparis i massor!


Vad har du på din TO-DO lista just nu?
Alltså jag orkar ju inte lägga upp hela för den är ju för
många dagar framåt, men idag står det i alla fall "säkerhetskopiera",
"småbarnsped. Läxa x 2" och "promenad med mamma".


Vad är den höstigaste maträtten? 
Eeh makaroner?


Bästa musiken för regniga dagar?
Nu just lyssnar jag mycket på soundtracket från tvserien Reign
och en del high fantasy-inspirerat.


Ska du resa någonstans i höst? 
Nä, inte vad jag vet. Till jeppis då isåfall :P



Hur förbereder du dig inför vintern?
Köper alldeles för många ugglefiltar <3 <3 <3
Men jag har faktiskt arbetat idag!!
Jag är annars sjukligt noga med mina ugglefiltar,
och Jani tog det som högsta beviset av kärlek när han fick
använda en häromdagen, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)