13 september 2016

En bra dag

Idag har jag varit i skolan och fått information om lärdomsprovet
som ska skrivas detta skolår och herregud hur ska detta sluta??
Jag vet inte ens vad jag ska skriva om än, eftersom jag har
småbarnspedagogiks profileringen (särskrivning p.g.a. megalångt
ord) ska det ju handla om något sådant, men sen då? Nå, en del
ideer har jag ju börjat fundera på redan, så något ska jag väl hitta på :)

Annars har jag sytt, ätit, rensat avloppet och beställt böcker.
Himla dyrt blev det fast jag fick lite rabatt, men då beställde jag
två skolböcker också så. Det som jag sydde idag är världens
mysigaste, men vad exakt det är kan jag inte skriva här förrän
Jani har fått se den :D Nu tror jag att jag ska ta och sy lite mer,
är så inne i det just nu ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)