14 september 2016

Hur gör man då

Ni vet den där situationen när man behöver eld för att kunna
fortsätta med sitt syprojekt, men varken röker eller vågar tända
några ljus så därför har man ingen eld? Den situationen är jag
i för tillfället. Jag funderade på att traska till butiken och köpa
tändare eller tändstickor, men sen då? I lägenheten vågar jag inte
bränna, och jag vill nu inte stå ute på gården och tända på saker
som värsta pyromanen. (det är alltså ett ripsband som ska brännas
i kanterna för att inte rispa upp). Jaja, jag tror jag fixar det i
helgen. Annars så har jag varit ut och gå med Julia idag (och i
måndags), ätit 2 ordentliga egenlagade måltider på en dag för
första gången sen jag flyttade hit, och min hjärna är övertygad
om att det är tisdag idag. Ikväll blir det badkar, klädprovning
och Magic Mike 2. Det var faktiskt Jani som påminde mig om
att jag borde se den, eftersom jag tjatar att vi ska se den varenda
gång vi är tillsammans, men glömmer det när jag är ensam x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)