10 juli 2016

Ledig helg

Gomårån! ^^
Nu har jag äntligen lite ordentligt ledigt!
I fredags var det Maxmodans, men eftersom jag och Jani
inte var så taggade på själva dansen hade vi förfest med Bella
och Niko istället och for bara och tittade till parkeringen en sväng.
Igår fick jag äntligen sovmorgon, vilket förstördes av att vi sov i min
gamla 90 cm säng som är allt för liten för både mig och Jani: dålig sömn.
På eftermiddagen for vi i alla fall till Vasa, där vi gick ut och gå en bra bit.
På kvällen lagade vi egen sushi. Idag (inatt) har jag äntligen fått sova!!
Jani sover faktiskt än (11.41 är klockan), får se om jag måste börja skaka
liv i honom snart ^^ Idag har vi inte så storslagna planer förutom att
gå ut och gå och att handla lite :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)