9 juni 2016

Usch va de regnar

Jaha, ojdå, jag har ju en blogg också ^^
Jag har faktiskt varit himla upptagen hela veckan
(förutom igår) så. På fredagen for jag till Maxmo,
där jag hjälpte mamma att laga 6 st tårtor. Jag var också
ett varv till Hellnäs med Bella och Niko. På kvällen for
vi tre + Jani, Mattis och Fanny ner till dansbanan och grillade.
På lördagen hade vi examensfest för min lillebror, så nu har jag
ytterligare en VVS-montör i familjen! På kvällen for jag och
Jani till Jeppis där vi grillade, spelade (?) mölkky, och sen for
vi till ett proppfullt Netti. På söndagen var vi och tittade på
en kompis lägenhet i Nykaabi, och kom överens om att det nog
hade varit en riktigt bra helg ^^ Och i måndags började jag då
arbeta, och jag insåg till min lättnad att jag kom ihåg det mesta,
så inga problem :) Igår var jag ledig, och spenderade dagen med
att se på film och äta chips. Får se om jag lyckas vara mer produktiv
idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)