10 juni 2016

Latmasken

Alltså, under hela året har jag ju, trots mycket lediga
dagar och så ändå sett till att gå och sova 11-12 och stiga
upp runt 7-8 för att "ta vara på dagen" och sånt.
Detta har jag dock kullkastat totalt och ersatt med typisk
tonårslathet på bara en dag; de senaste tre dagarna har jag
varit uppe till 1-2 på natten, för att sedan sova till 9-10 på
dan. Och på dagen har jag inte jobbat, diska, sytt, läst, städat,
gått ut och gå eller något som helst produktivt alls! Jag har
ätit chips och tittat på film. Vad är det som händer!?
Det mest ordentliga jag gjorde igår var liksom handla vindruvor
och bananer (för vem ork laga maat?) och så var Julia hit
en sväng. Nåja, idag ska jag försöka skärpa mej och svänga
tillbaka dygnet för imorgon blir det uppstigning kl 6 HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)