31 maj 2016

Aurinko paistaa

Oj hörni det ser ju ut att bli sommar i år också!
Och med 53 grader utanför fönstret kan man väl inte annat
än att må bra. Jag har sytt hela dagen förutom en snabb sväng
till Halonens för att köpa mera dragkedjor och tråd ^^ Insåg att
jag borde nog vara ute lite idag för att ta vara på vädret också,
men vad ska man göra själv liksom? Nå, jag funderar på att gå
ut och gå, och imorgon kommer Bella hit på sleepover, så får
se vad vi hittar på då :) Jag var också in via Citimarket för att
fylla på matförrådet, vilket inte var så lätt. Jag har absolut noll
tålamod med att laga mat just nu, så det fick bli vindruvor,
bananer och ägg som ju inte är så jobbiga att laga.
Annars håller jag på med att lägga in lite sommarmusik i min
mp3 och i bilen också, allt för att öka sommarfeelisen ^^
Varför min sommarmusik alltid till största del består av finsk
rapp kan man ju fundera på...
Och så lite somriga bilder på det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)