23 maj 2016

Så nära

Jaha, i helg har jag varit en sväng till Jeppis, där jag umgicks
med Bella, myste med Jani, bastade i purmo, drack vin
och spelade pidro med svärföräldrarna, och besöka standard-
ställena Netti och Vietnam hann jag också med. Det ser ju
mycket ut när jag radar upp det såhär, men jag har nog hunnit
lata mej och laga lite läxor också ^^ Idag har jag förresten skickat
in mitt 20 sidor långa arbete i kommunförvaltning (krävd
sidmängd: 10), och det är därmed bara entreprenörskapet kvar.
Och det gick faktiskt till min stora förvåning framåt igår, så månne
jag nu inte lyckas slutföra det också :) To do denna vecka är alltså
bara just entreprenörskap, och att få en spruta. Och jag tänker
inte stoppa in några andra måsten heller (förutom nu nödvändig
lägenhetsstädning), för jag har bara denna vecka och nästa ledig,
sen blir det jobb resten av sommaren :) Jag ordnade om min bokhylla
igår, kom på att man kan ju sätta böcker ovanpå bokhyllan också,
så jag måste ju jobba så jag har råd med alla nya böcker jag ska
köpa och stoppa dit :P Nu: chicken wings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)