25 maj 2016

Städning och shopping

Igår städade jag skrivbordet, bardisken, hallhyllan
och mitt klädskåp. Klädskåpet skulle jag egentligen
bara plocka stickatröjor ur, men det slutade med att
jag gick igenom hela skåpet och rensade, flyttade om
och dammsugade. Nu är det ju vårstädat då i alla fall ^^
Igår var också Bella hit, och vi gick igenom mina
vanliga spenderarstället; H&M, Cubus och Eurokangas.
Och jag köpte inte en endaste liten tygbit eller plagg.
Jag har blivit så jäkla kinkig med kläder på senaste
tiden, antingen har jag redan något liknande, tyget är
för slattrigt, mönstret är fult, modellen är konstig
eller så finns inte min storlek helt enkelt. Men det mår
ju plånboken bra av :P Idag kommer i alla fall Viola
hit, och då skulle hon också till Eurokangas, så vi får
ju se om det går bättre med shoppandet idag ^^
Att jag inte hittar kläder är ju egentligen bara bra, men
att jag inte hittar tyg är ju fasiken katastrof!
För jag har ju inte alls två stora lådor fulla med tyg
redan O.o Någon vaccinspruta har jag förresten inte
fått ännu. Har nu bokat tid i Maxmo och hoppas på
fjärde gången gillt.

För att hitta en passande bild kikade jag igenom min whatsapp-sent
mapp, men de flesta bilder där är nog icke bloggbara x) Många fina bilder
på mina och Janis kompisar, som de nog inte skulle bli så glada över
att jag lägger upp. Så ni får en bild på Luna istället, hon kan ju inte
protestera, haha. Här var hon yngre, men hon är precis lika
knäpp och söt idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)