25 april 2016

Skoljuttun och mat

Hej! I helg har jag firat Bella, och vi var för ovanlighetens
skull till Melody. Detta brukar ju oftast vara ganska ovärt,
men denna gång hade jag skitkul! :D Denna vecka har jag 
himla lite föreläsningar men himla många "läxor". 
Så läxlagande är vad jag har sysslat med idag, 
och det går inte alls bra. Jag fattar ingenting -.- 
Annars så har jag handlat, så mitt kylskåp som var på 
svältgränsen hela förra veckan p.g.a. lathet är nu fullproppat ^^
Min bil är på reparation, min inspiration på noll och symaskinerna
bara samlar damm just nu. För att slippa skriva om lagtexter
och serviceplaner när vi är i Rhodos är det dock bara att tvinga
sig att plugga största delen av min vakna tid -.- Så spännande
är mitt liv just nu :P ...och därför piggar vi upp oss med att titta
på lite mat ^^


Förra veckan (?) lagade jag egen sushi, ujj ujj vad söta ^^


Jag och Jani var och åt till spices förra helgen, lika gott som alltid :D



Jag bakade chokladbollar och överraskade familjen, Bella och Jani ^^


Och denna helg hann vi förstås på sushibuffe vid Golden Lotus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)