11 april 2016

Prickjävel

Sååå, efter att ha skjutit upp mitt översättande av finska
intervjuer i typ en vecka är jag nu igång! 4 done, 6 to go.
Och det var ju, precis som jag misstänkte, inte alls så svårt
som jag trodde. En del meningar behövde jag inte ens ta upp
google translate för :D Nåja, nu tar jag fyra imorgon också, och
så resten på onsdagen, och så blir det att sammanställa, och så
borde rapporterna börja bli klara sen ^^ Nice nice.

På tar om mice har det dykt upp en liten fyrkantig prick på min dator.
Först trodde jag att det var ett skräp, men efter att ha försökt peta
bort det utan framgång beslöt jag att det är nog säkert något konstigt
tecken i word. Den tesen fick jag skrota direkt efter att jag tog upp
netflix och pricken fortfarande var kvar. Och den är en perfekt fyrkant.
Så det är alltså skärmen det är fel på. Vi kan alltså anta att denna
lilla ensamma fyrkantiga prick är början på slutet för min dator, och
att den snart inte kommer att vara så ensam längre. I förebyggande
syfte ska därför "säkerhetskopiera allt!!!" skrivas in i min to-do-lista.
Och fast den där lilla pricken är ensam bland tusentals andra fungerande
skärmpixlar (??) drar den till sig min uppmärksamhet. Damn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)