11 april 2016

Katsastus

Hmm, jag skrev ju här för en vecka sen att jag skulle vara
ensam hela helgen, men det hände ju inte... På fredagen kom
Jani hit, på lördagen hälsade vi först på hos Janis syster, och
sedan gick vi på stan med Bella och Niko. På kvällen for vi
iväg mot Jeppis där vi firade en nybliven 18-åring.
Och på söndagen for jag hem. Jag hann ju dock som sagt med
en hel del sömnad i alla fall, läxorna däremot... får jag ta itu
med idag.

Idag har jag varit på hälsogranskning, där jag fick ett vaccin
och fick veta att jag tydligen inte är 162/163 cm som jag alltid
har trott; jag är bara 160. -.- Sedan for jag och besiktade bilen,
som tack och lov blev godkänd, men några saker måste fixas,
och utan att nu ha någon större kunskap om det kan jag ju anta
att det kommer att kosta mycket samt att jag kommer att bli utan
bil i typ 100 år. Utan att överdriva eller så :P Nåja, man får ju vara
tacksam över att man har möjlighet till sjukvård och möjlighet
att ens ha en bil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)