5 april 2016

Planer och planeringar

Hej!
Då var veckans föreläsning avklarad, och efter morgondagens
jobb tar jag HELG i fem dagar, wohoo! Under denna helg kommer
jag inte att vara med Jani, och inte med familjen, och alla mina
kompisar är busy, så jag kommer alltså att vara forever alone.
Kan tyckas lite tråkigt, men vad gör man när man är envis och
har varit på vift i över 6 veckor och bara vill vara hemma i sin
jävla lägenhet längre än 2 dagar va va va??

Huuuur som helst måste jag ju sysselsätta mig med något dessa
5 dagar, och mina planer är som följande; städa. Det syns inte
direkt, men när man har vistats ett tag i min lägenhet blir det
uppenbart att behovet av dammsugning är stort. Diskning och
klädtvättning är inte heller något som med lätthet kan sparas till
nästa vecka. Nästa sak; läxor. Lite forskningsmetodik och lite
praktikrapportskrivning borde jag klämma in. Nästa sak; sömnad.
Jag gick just igenom mina pågående projekt, och några av dem ska
jag försöka avsluta, för att sedan börja med något nytt. Vad vet jag
inte riktigt än, så pinterestbläddrande pågår för fullt. Nästa sak;
motion. Jag ska ut ur huset minst en gång om dagen har jag
tänkt, om det då är för att handla mat eller gå ut och gå är inte
så viktigt. En annan sak jag skulle vilja göra; shoppa. Men det tror
jag att jag sparar tills jag får övertalat någon att umgås med mej.
Läsning tror jag att jag skippar helt. Min läslust är ganska låg just
nu, så jag ska försöka sy istället. Och sist men inte minst; laga mat!
Ett intresse som har vuxit mycket på senaste tiden.

Japp, det var vad jag tänker syssla med. Idag var förresten Bella hit
en sväng också, najs najs ^^

Och nu har jag huvudvärk... 
Inte av Bella dock haha XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)