1 april 2016

Daniela och bönburken

Jaha så var det första april då. Något aprilskämt tänker jag
inte försöka mig på, jag lurade Jani och det räcker. Eftersom
jag misstänkte att han skulle avslöja mig om jag ringde
så skickade jag ett mycket argt whatsapp meddelande om att
det har blivit något fel med våra tågbiljetter igen ^^ Han sa
att han inte gick på det, men det tror inte jag på i alla fall :P

Fredag är det också idag. Not. Inte för mig i alla fall, för mig är
det typ... tisdag. Jag ska nämligen jobba hela helgen, och med
nästa veckas jobb och skola inräcknat tar jag helg först
nästa torsdag XD Nåja, sen har jag typ 5 dagar ledigt, och när
skolan väl börjar på allvar igen brukar jag ju inte ha sådär
jättemycket föreläsningstid i alla fall, så en åttadagars jobbvecka
en gång ska jag väl klara av ^^ Annars så handlade jag igår ett
gäng mycket o-Daniela-aktiga matvaror; kidney-bönor, rödlök,
vita bönor, alfaalfagroddar och mjölk. Japp, bönor är min nya
craving (alla minns väl makaroniperioden?). Idag och igår har
jag alltså ätit någon slags ihopblandning med quinoa, bönor,
tonfisk, ägg, champinjoner och groddar. Jag har inte plötsligt
blivit vegetarian, jag testar bara lite nya smaker :) Och att det
är nyttigt är ju ett plus :P
Ikväll ska jag hursomhelst bara ta det lugnt, och kanske
möjligtvis gå till sale och köpa lite russin att knapra på...

April april, aldrig i livet att jag skulle äta russin, än mindre
köpa det! Choklad eller möjligtvis ostbollar ska jag ha.
Ännu mer möjligtvis båda. Man måste ju ha balans i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)