28 mars 2016

Slalom slalom babe!

Jaha, så har det gått x antal dagar igen då. Praktiken är över
för denna gång, och snart går vardagen tillbaka till det normala.
Om två veckor alltså. Tills dess ska jag jobba jobba.
I helgen har jag och familjen - lillebror + Jani varit till
Isosyöte och åkt slalom. Slalom är förstås skitkul och 
husbilsboende mysigt, men snöpurå och en strejande lift
gjorde själva åkningen dubbelt tyngre än vanligt.
Så lite lemin är man ju ^^ Jag lyckades också göra en volt
(tror jag), i alla fall snurrade hela världen, ansiktet var fullt
med snö och jag slog i huvudet och ryggen. Några värre skador
är lite nack- och ryggont fick jag dock som tur var inte :)
Denna gång åkte jag ju dessutom snowblades, så voi huhhu
vad vi har åkt i skogen :D Jag och pappa lyckades dessutom
ta oss till en ganska bakom takana backe som var free ride,
och det var inte det enklaste att ta sig igenom kan jag säga.
Nåja, idag ska jag lata mig, packa upp, antagligen handla mat
och annars ta det ganska lugnt. Imorgon blir det 
praktikrapportskrivning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)