16 november 2015

Onödigheten

Jag känner mig något oproduktiv idag. Men det kan ju bli så
när man inser att halva Janis arbetsdag har gått, och själv har
man inte ens stigit upp ur sängen än. Man kan ju skylla på
att man har gjort läxor... men egentligen har jag inte ens
öppnat dokumentet märkt "Gerontologi" än. Men jag ska!
Vid något passande tillfälle. Anledningen till min långa vila
(jag vaknade 10.30), var att jag ju som sagt inte mådde 100 %
igår, plus att jag var uppe till typ 1 och provade kläder. Jag har
använt bara byxor i princip hela hösten, och jag börjar känna
att det är dags för lite kjolar och klänningar nu kanske?
Och så har vi ju det faktum att mina byxor är så urtvättade
att de nog faller sönder snart. Jaja. Dagens dilemma; ska jag
gå ut ur denna lägenhet idag? Ja? Nej? Det lutar åt nej kan jag
säga, även om det lockar med lite shopping också. Shopping av
nödvändiga saker som paraply och hårborste då. Men nej.
It´s not worth it.

Ursäkta för detta mycket förvirrade och onödiga blogginlägg.

Någon bild får ni inte heller. Men jag kan ju meddela att mitt hår
är risigt och äckligt och tållar ihop sig 24/7, och min telefonladdsladd
har fått något fel och kan inte connecta med dator. Faaaan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)