17 november 2015

I´m into this

Jaha, efter att ha varit ganska så besviken över att jag inte
slapp till jeppis redan imorgon som planerat (pga. ändrat
skolschema) har jag haft noll lust att laga läxor idag.
Jag kan ju lika gärna göra dem på min mycket innehållslösa
torsdag (om inte mina böcker kommer då. Då kan läxorna
stritta nånstans^^). Meeen idag har jag då än en gång fastnat
framför pinterest och jag har nu bestämt att jag vill sy en
kappa. En sån som de hade på medeltiden. Varför klär
vi oss inte så fortfarande? Nåja, om jag faktiskt syr en får
vi ju se, det brukar ju liksom inte alltid bli som jag planerar
hehe. Men en lång kappa vill jag sy (även om jag inte har
en aning om när jag ska använda den?) och en kort som man
kan ha som jacka. Jag återkommer om det blir verklighet.
Tills vidare kan ni ju kika på min pinterest Sömnadsinspiration
och Magic för att se lite vad jag har i huvudet just nu. Lägg till
lite passande musik Finding Alice och Song of the North samt
en high fantasy bok (Finnikin of the Rock) för att få den
rätta känslan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)